Brev:
Mad, nat og amning
15. november 2009
Alder:
7 mdr.
Mad, nat og amning
Hej Helen,
Vil egentlig bare lige høre din mening omkring nat og amning. Vores datter er nu snart 8 mdr. og vil stadig have bryst to-tre gange hver nat. Alle siger at jeg skal give hende en "kold tyrker" - Jeg hader det udtryk - Hvad siger du?
Om dagen spiser hun følgende:
Morgen: 5 skefulde grød og vand.
Formiddag: frugtgrød m. opløst grovkiks (uden sukker) og vand.
Middagslur.
Middagsmad: Grøntsagsmos og grovbrød el. rugbrød (hun sidder med et helt stykke og gumler) og engang imellem små stykker frikadelle eller fisk.
Eftermiddag: Bryst.
Aftensmad: Kartoffelmos m. forskellige grøntsager
- hvis hun ikke har fået kød til middag- små stykker kød og grøntsagsstænger.
Inden hun bliver puttet: Bryst.
Med venlig hilsen
Annette.